Daewoo choć nie było idealne, Tico praktycznie nie spełniało żadnych norm bezpieczeństwa, auta szybko korodowały to jednak cieszyły się popularnością. Druga połowa lat 90-tych to idealny moment dla Daewoo. Bardzo atrakcyjne finansowania na Daewoo, niskie ceny modeli przekonywały do zakupu wielu naszych rodaków. Dodatkowo wysokie opłaty importowe sprawiały, że Daewoo – FSO stawały się naturalnym wyborem dla wielu. Zmieniała się gama modeli, powstał nowy Polonez Plus przy współpracy z Koreańczykami i przede wszystkim bardzo popularne Matiz i Lanos. Daewoo również było bardzo nastawione na marketing i wiele osób do dziś kojarzy reklamy TV oraz bilboardy głównie w tym bordowym kolorze. Ale to wszystko prowadziło do rozwoju sieci sprzedaży, otwierano nowe salony, które były na wysokim poziomie sprzedaży. Był to ogromny skok względem kupowania w Polmozbycie, gdzie w salonie można było obejrzeć katalog, zobaczyć wersje wyposażenia i nawet wybrać kolor i doposażyć auto w klimatyzację!